Elektronika rozwinęła się tak, na ile nikt jeszcze kilka lat wcześniej się nie spodziewał. Jest wszędzie, trudno się bez niej obejść. To, co wypowiadano dekadę temu o niedrogich, wydajnych komputerach o rozmiarach portfela, wydawało się wymysłami i czymś całkiem nierealnym.
Taka tematyka jest dla niektórych osób dosyć dyskusyjna. Jeżeli chcesz przeczytać inne recenzje na studiowane tutaj zagadnienie, to poznaj więcej w treści (https://www.gmsystem.pl/blog/klonowanie-komponentow-w-solid-edge-st10/)!
Obecnie wszakże całkiem normalny jest widok człowieka idącego chodnikiem z urządzeniem wielkości dłoni, na którym coś przez jakiś czas czyta, potem przerywa, wywołuje pewną funkcję i zaczyna prowadzić przez urządzenie z kimś dialog.
Najważniejszym z wizjonerów była firma Apple, rewolucjonizująca rynek elektroniki łeb w łeb z Microsoftem. Jednak podczas gdy Microsoft jest większą, lepiej działającą firmą o większym majątku, to Apple wprowadził do obrotu wiele nowoczesnych urządzeń, których kluczem do sukcesu była wytworność, projekt i funkcjonalność. A nieżyjący już Steve Jobs był równie silnym i charyzmatycznym prezesem, co Bill Gates.
Przykładem przewrotnych i silnie skłaniającym konkurentów do postępu urządzeń, był iPhone. Kolejny po iPodach, dość nieskomplikowanych playerach plików z muzyką, które jako pierwsze wyposażone były w dyski twarde, przedmiot, który zachwycił funkcjonalnością, bo poza porcją ciekawych funkcji rozrywkowych, udostępniał komunikację telefoniczną. W tym miejscu zaczął się przełom, gdyż pierwszy z iPhone'ów stał się rewelacyjnym medium nie tylko do wykonywania telefonów i smsowania, ale także do komunikacji przez Internet, do wykorzystania świetnego akcelerometru do gier i innych form rozrywki, do interesujących programów umożliwiających bezpośredni dostęp do najczęściej odwiedzanych domen internetowych...
Dlatego każdy liczący się software house, czyli kompania bazująca swoje istnienie na rozwijaniu i tworzeniu aplikacji, wypuszcza na rynek aplikacje zgodne z elektroniką z jabłkiem. Microsoft jednak nie patrzy biernie i również rozwija systemy na urządzenia przenośne. Tworzenie aplikacji na Windows Phone, czyli jeden z takich systemów, jest jednakowo niezbędne. Użytkowanie przenośnych urządzeń jest dostatecznie powszechne, że czy to tablet, czy iPhone Apple'a czy sprzęt z systemem Microsoftu, musi móc prawie wszystko, od dzwonienia, wysyłania maili i wiadomości, po wstępną obróbkę zdjęć, prezentacje filmów, robienie zdjęć... i wiele, wiele innych.
Taka tematyka jest dla niektórych osób dosyć dyskusyjna. Jeżeli chcesz przeczytać inne recenzje na studiowane tutaj zagadnienie, to poznaj więcej w treści (https://www.gmsystem.pl/blog/klonowanie-komponentow-w-solid-edge-st10/)!
Obecnie wszakże całkiem normalny jest widok człowieka idącego chodnikiem z urządzeniem wielkości dłoni, na którym coś przez jakiś czas czyta, potem przerywa, wywołuje pewną funkcję i zaczyna prowadzić przez urządzenie z kimś dialog.
Najważniejszym z wizjonerów była firma Apple, rewolucjonizująca rynek elektroniki łeb w łeb z Microsoftem. Jednak podczas gdy Microsoft jest większą, lepiej działającą firmą o większym majątku, to Apple wprowadził do obrotu wiele nowoczesnych urządzeń, których kluczem do sukcesu była wytworność, projekt i funkcjonalność. A nieżyjący już Steve Jobs był równie silnym i charyzmatycznym prezesem, co Bill Gates.
Przykładem przewrotnych i silnie skłaniającym konkurentów do postępu urządzeń, był iPhone. Kolejny po iPodach, dość nieskomplikowanych playerach plików z muzyką, które jako pierwsze wyposażone były w dyski twarde, przedmiot, który zachwycił funkcjonalnością, bo poza porcją ciekawych funkcji rozrywkowych, udostępniał komunikację telefoniczną. W tym miejscu zaczął się przełom, gdyż pierwszy z iPhone'ów stał się rewelacyjnym medium nie tylko do wykonywania telefonów i smsowania, ale także do komunikacji przez Internet, do wykorzystania świetnego akcelerometru do gier i innych form rozrywki, do interesujących programów umożliwiających bezpośredni dostęp do najczęściej odwiedzanych domen internetowych...
Dlatego każdy liczący się software house, czyli kompania bazująca swoje istnienie na rozwijaniu i tworzeniu aplikacji, wypuszcza na rynek aplikacje zgodne z elektroniką z jabłkiem. Microsoft jednak nie patrzy biernie i również rozwija systemy na urządzenia przenośne. Tworzenie aplikacji na Windows Phone, czyli jeden z takich systemów, jest jednakowo niezbędne. Użytkowanie przenośnych urządzeń jest dostatecznie powszechne, że czy to tablet, czy iPhone Apple'a czy sprzęt z systemem Microsoftu, musi móc prawie wszystko, od dzwonienia, wysyłania maili i wiadomości, po wstępną obróbkę zdjęć, prezentacje filmów, robienie zdjęć... i wiele, wiele innych.
Author: S.D.