Odpowiadając na pytanie - RFID jest po, to by chronić konsumenta, tj. każdego człowieka będącego na tej planecie i mającego m.in. z różnego rodzaju kart kredytowych. Karty rfid to karty, które mają chip, który ma umożliwić nam płacenie za pomocą sygnału radiowego, rfid ten posiadają też karty, których używamy w transporcie publicznym, czy nawet najnowsze legitymacje studenckie.
Tego typu karty mają nam pomóc, ale dają też pole do popisu osobom, które są nieuczciwe. Nowoczesna ciągła integracja daje możliwość sczytanie danych z chipa Rfid przez osoby trzecie. Prawdopodobnie nie chroni przed tym, żaden portfel, czy plecak, a konieczny jest zakup etui ochronnego. Wiadomo, że znajdą się osoby, które stwierdzą, że na sto procent karty z takim chipem maja jakieś zabezpieczenia, ale dobrze wiemy jak to jest z zabezpieczeniami, nie raz coś było zabezpieczone, a potem dochodziło do tego złodzieje i tak znaleźli metodę, żeby przedostać się przez zabezpieczenia. Dobrze, więc samemu również się chronić przed możliwymi niechcianymi sytuacjami.
Trzeba pamiętać o tym, że zdrowy rozsądek, mimo ogromu informatycznych nowinek, stale jest na wagę złota. Wynalazki mające pomóc w działalności związanej z obsługą konsumentów Dziś ciężko pomyśleć o świecie bez laptopów i innych wynalazków informatycznych. Wiele firm wybiera różnego typu systemów, które mają za zadanie poprawić przepływ informacji. Tak, więc elektroniczny system obsługi klienta jest stosowany w różnych miejscach. Są systemy, które dobrze sprawdzą się w miejscach sportowo-rekreacyjnych i takie, które są zamontowane w ogromnych korporacyjnych biurowcach.
Firmy ścigają się w zrobieniu najnowocześniejszych systemów obsługi klienta, bo jedynie dzięki dobrym rozwiązaniom są w stanie prześcignąć konkurencję i przyciągnąć potencjalnych klientów. Osoby, czyli menadżerowie w wielkich firmach, decydujące się na zainstalowanie elektronicznego systemu obsługi klienta myślą o tym, jakim cudem wcześniej, ich firma była w stanie funkcjonować bez tego produktu (więcej na ). Nowoczesne rozwiązania technologiczne umożliwiają stworzenie takich systemów komputerowych, których nie byliśmy w stanie wyobrazić sobie jeszcze jakieś parę lat temu. System obsługi klienta polepsza wyniki firmy i co bardzo ważne, klienci czują dużą różnicę i chętniej wybierają miejsca, gdzie taki system został zainstalowany.
Author: reynermedia
Source: http://www.flickr.com
Firmy ścigają się w zrobieniu najnowocześniejszych systemów obsługi klienta, bo jedynie dzięki dobrym rozwiązaniom są w stanie prześcignąć konkurencję i przyciągnąć potencjalnych klientów. Osoby, czyli menadżerowie w wielkich firmach, decydujące się na zainstalowanie elektronicznego systemu obsługi klienta myślą o tym, jakim cudem wcześniej, ich firma była w stanie funkcjonować bez tego produktu (więcej na ). Nowoczesne rozwiązania technologiczne umożliwiają stworzenie takich systemów komputerowych, których nie byliśmy w stanie wyobrazić sobie jeszcze jakieś parę lat temu. System obsługi klienta polepsza wyniki firmy i co bardzo ważne, klienci czują dużą różnicę i chętniej wybierają miejsca, gdzie taki system został zainstalowany.